Od 6 sierpnia nad Wisłą odbywa się nowa atrakcja – Cyfrowa Gra nad Wisłą. W ramach realizacji tegorocznego hasła kampanii Dzielnica Wisła przygotowała działania, pozwalające na edukowanie i zdobywanie informacji na temat tożsamości rzeki Wisły.
Przygotowana cyfrowa gra nad Wisłą opiera się na odwiedzeniu pięciu punktów Warszawskiego Plażowego. Korzystając ze specjalnie przygotowanych filtrów, które przypisane są do profilu Dzielnicy Wisła na Instagramie. Dołączyć do akcji można w każdej chwili, ponieważ działania trwały będą do końca września. Pierwsza grupa osób, która zaprezentuję poprawne odpowiedzi na pytania, otrzyma nagrodę specjalną. Dla 50 pierwszych szczęśliwców czekają bowiem plakaty Oli Jasionowskiej, przedstawiające popularne wiślane grafiki.
Rozpoczęcie gry odbywa się w Punkcie Plażowego na plaży Saska Kępa, jest to miejsce znane wypożyczania leżaków i zabawek plażowych. W punkcie konieczne jest włączenie aplikacji Instagram i znalezienie odpowiedniego filtra Dzielnicy Wisła. Następnie należy zeskanować plakat aktywujący efekt i po zapoznaniu się z określonym tematem odpowiedzieć na pytanie. Po wykonaniu pierwszego zadania uczestnik musi się udać do kolejnego punktu. Kolejne zadania czekają w miejscach, takich jak Warszawski Plażowy na Poniatówce, Pawilon Edukacyjny Kamień, Warszawski Plażowy na Rusałce oraz Warszawski Plażowy na plaży Żoliborz.