Czekoladowa uczta w warszawskich Złotych Tarasach

Przyjemna niespodzianka czeka na wszystkich entuzjastów czekolady. Od 22 września, warszawskie Złote Tarasy będą gościć unikalną akcję „Wielkie Smakowanie” organizowaną przez firmę Milka. W ramach tej inicjatywy, klientom zostaną wręczone bezpłatne słodycze od znanego producenta czekolady. Istotnym elementem kampanii będą postawione w galerii maszyny vendingowe, które pozwolą na wylosowanie tabliczki pysznego produktu.

Na początku września marka Milka dała początek swojej nowej, smakowitej kampanii promocyjnej pod nazwą „Wielkie Smakowanie”. Głównym założeniem tej akcji jest prezentacja bogatego asortymentu produktów oferowanych przez firmę oraz zachęcenie konsumentów do próbowania różnorodnych smaków popularnej czekolady Milka.

W tym samym celu, specjalna strefa „Wielkie Smakowanie” Milka zostanie utworzona nie tylko w stołecznych Złotych Tarasach, ale również w łódzkiej Manufakturze. Za sprawą ustawionych tam specjalistycznych maszyn vendingowych, miłośnicy czekolady będą mieć możliwość wylosowania standardowej tabliczki słodkości z całej gamy produktów marki.

Stołeczna edycja akcji „Wielkie Smakowanie” potrwa od 22 do 30 września, dostarczając mieszkańcom Warszawy niezapomnianych smakowych doznań.